Si italianët i hanë vazhdimisht makaronat dhe nuk shëndoshën?

A e dini se mesatarisht italianët, të cilët janë kaq të famshëm për makaronat e tyre të shijshme, hanë makarona çdo 3 ose 4 herë gjatë javës?

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 300x250

Numrat në fjalë duken të paktën tepër ëndërrimtarë në përpjekjen tuaj për të ndjekur një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, me më pak karbohidrate dhe automatikisht më pak kalori. Megjithatë, me një vështrim më të afërt, mund të vëreni se pavarësisht zgjedhjeve të tyre dietike, ata e mbajnë peshën e tyre në nivele normale.

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 1180x200

Si ndodh kjo? Blogerja italiane e ushqimit, Elena Davis, vjen për të zgjidhur misterin, duke zbuluar pesë arsye të mira, që spageti mund të mos jetë aq i dëmshëm për figurën tonë sa mendojmë shpesh.

Ja si do të hani makarona si italianët dhe nuk do të shëndosheni:

Kushtojini vëmendje madhësisë së vaktit: Siç thekson Davis, vaktet e makaronave të servirura në restorantet autentike italiane zakonisht nuk janë më shumë se një e treta e sasisë së porcionit të shërbyer në lloje të tjera restorantesh në mbarë botën. Mishi, peshku ose perimet që vijnë si pjatë anësore shërbehen pavarësisht nga porcioni i makaronave.

Udhëzimet e gatimit të makaronave: Makaronat e gatuara “Al Dente” kanë një indeks glicemik më të ulët. Sa më gjatë t’i gatuani makaronat, aq më pak të dendura bëhen ato dhe aq më i madh rritet ngarkesa glicemike pasi i keni ngrënë. Al dente i referohet momentit të zierjes kur makaronat kanë një strukturë pak më të fortë, përpara se të bëhen plotësisht të buta.

Kushtojini vëmendje shoqërimit: Preferoni t’i shoqëroni spagetit tuaja me perimet, frutat e detit, bishtajoret (p.sh. fasulet), barishtet, vaji i ullirit dhe madje edhe erëzat. Shmangni ëmbëlsirën pas një pjate makaronash të pasur dhe të përzemërt për të shmangur ndjenjën e rëndë në stomak.

Pasi të keni ngrënë, bëni një shëtitje: Italianët kanë një zakon të preferuar tradicional, i njohur gjithashtu në italisht si “fare una passeggiata”, që do të thotë të bëni një shëtitje pas dhe/ose para vaktit tuaj. Duke ecur, procesi i tretjes bëhet më i qetë, duke shmangur ndjenjën e përgjumjes që zakonisht shkaktojnë karbohidratet.

Shijo me kontroll: Çdo kënaqësi në jetë ka nevojë për një masë që të mbetet gjithmonë një kënaqësi. Kështu që ju duhet vetëm të zgjidhni makaronat tuaja të preferuara për drekë apo darkë gjatë javës, për aq kohë sa nuk e teproni./abcnews.al

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 300x250

Share

About Us

Follow Us

Copyright 2023. All Rights Reserved.