Platforma “streaming” e Netflix, thotë se eliminimi i fjalëkalimit dhe ndarjes së llogarisë, së bashku me ofertën e saj për një shërbim më të lirë të mbështetur nga reklamat, i ka sjellë kompanisë shumë abonentë të rinj.
Numri i abonentëve u rrit me 8.76 milionë në tremujorin e fundit. Kjo ishte dukshëm më e mirë se më pak se 6 milionë që priste Netflix.
Tani planifikohet të rritet çmimi i disa varianteve të abonimit për përdoruesit në SHBA, Francë dhe Britaninë e Madhe.
Që nga maji i këtij viti, Netflix ka goditur përdoruesit që ndajnë një llogari jashtë të njëjtës familje, kështu që ose bashkëpërdoruesit paguajnë për llogarinë e tyre ose pronari i mëparshëm i llogarisë i shton ata si një anëtar shtesë për një çmimin më të lirë abonimi me reklama.
Sipas llogaritjeve të mëparshme nga Netflix, rreth 100 milionë përdorues kishin qasje në fjalëkalime nga një familje tjetër.
Kompania po mbështet në faktin se përdoruesit e prekur më mirë do të paguajnë sesa ta anulojnë shërbimin. Netflix kishte një total prej më shumë se 247 milionë përdorues që paguanin në fund të tremujorit.
Të ardhurat e Netflix u rritën 8 për qind nga viti në vit në 8.54 miliardë dollarë, njoftoi kompania të mërkurën. Fitimi u rrit me rreth një të pestën në rreth 1.68 miliardë dollarë.