Meta zbulon strategjinë për të luftuar dezinformimin dhe dëmet e AI në zgjedhjet e BE-së

February 27, 2024
PARIS, FRANCE - FEBRUARY 03: In this photo illustration, The logos of applications, WhatsApp, Messenger, Instagram and facebook belonging to the company Meta are displayed on the screen of an iPhone in front of a Meta logo on February 03, 2022 in Paris, France. Share prices for Facebook's parent company, Meta, slumped in after-hours trading after the company reported that social network's daily active users declined to 1.929 billion in Q4 of 2021 from 1.930 billion in the previous quarter. Facebook is losing users for the first time in its history, Mark Zuckerberg's company has seen its profits decline, and the transition to the metaverse promises to be chaotic. (Photo illustration by Chesnot/Getty Images)

Pronari i Facebook, Meta, ka zbuluar planet për të nisur një ekip të dedikuar për të luftuar dezinformimin dhe dëmet e krijuara nga inteligjenca artificiale (AI) përpara zgjedhjeve të ardhshme të Parlamentit Evropian.

Marco Pancini, kreu i Metës për çështjet e BE-së, tha se “Qendra Operacionale Zgjedhore specifike për BE” do të bashkojë ekspertë nga e gjithë kompania për t’u fokusuar në trajtimin e dezinformimit, ndikimin në operacionet dhe rreziqet që lidhen me abuzimin e AI.

“Përpara periudhës së zgjedhjeve, ne do ta bëjmë më të lehtë për të gjithë partnerët tanë të kontrollit të fakteve në të gjithë BE-në që të gjejnë dhe vlerësojnë përmbajtjen në lidhje me zgjedhjet, sepse ne e kuptojmë se shpejtësia është veçanërisht e rëndësishme gjatë ngjarjeve të lajmeve të fundit”, tha Pancini.

“Ne do të përdorim zbulimin e fjalëve kyçe për të grupuar përmbajtjen e lidhur në një vend, duke e bërë të lehtë gjetjen e kontrolluesve të fakteve.”

Pancini tha se përpjekjet e Metës për të adresuar rreziqet e paraqitura nga AI do të përfshinin shtimin e një veçorie që njerëzit të zbulojnë kur shpërndajnë video ose audio të gjeneruar nga AI dhe ndëshkime të mundshme për mospërputhje.

“Ne tashmë etiketojmë imazhet fotorealiste të krijuara duke përdorur Meta AI dhe po ndërtojmë mjete për të etiketuar imazhet e krijuara nga AI nga Google, OpenAI, Microsoft, Adobe, Midjourney dhe Shutterstock që përdoruesit postojnë në Facebook, Instagram dhe Threads,” tha ai.

Lançimi i platformave të AI si GPT-4 i OpenAI dhe Gemini i Google ka ngritur shqetësime për mundësinë e informacioneve, imazheve dhe videove të rreme që ndikojnë votuesit në zgjedhje.

Meta në fillim të këtij muaji iu bashkua 19 kompanive të tjera të teknologjisë, përfshirë Google, Microsoft, X, Amazon dhe TikTok, në nënshkrimin e një premtimi për të shtypur përmbajtjen e AI të krijuar për të mashtruar votuesit.

Sipas “Marrëveshjes Teknike për të Luftuar Përdorimin Mashtrues të Inteligjencës Artificiale në Zgjedhjet e 2024”, kompanitë ranë dakord të ndërmarrin tetë hapa për të adresuar rreziqet zgjedhore, duke përfshirë zhvillimin e mjeteve për të identifikuar përmbajtjen e krijuar nga AI dhe rritjen e transparencës në lidhje me përpjekjet për të adresuar materialet potencialisht të dëmshme.

Previous Story

6 gjërat sekrete brenda një avioni që i përdor vetëm piloti

Next Story

Gjyshja e Ledrit gati 90 vjet por duket si një zonjë e kuruar deri në detaje

Latest from Blog

Go toTop